Bidra med idéer till Metodcentrum

Glödlampa med ordet ideas i. Illustration.

För att fakultetens nya metodcentrum ska fortsätta ha en aktuell agenda är det viktigt med input och engagemang från fakultetens medarbetare. Vi vill därför be er därför att fortsätta skicka in idéer om metodaktiviteter som kan arrangeras inom centrumets ramar.

Aktiviteterna kan vara allt från seminarier och workshops till utställningar, ”meet-the-author”-evenemang och liknande. De kan arrangeras på olika sätt, antingen inom ett eller flera av Metodcentrums fyra områden eller utanför dem.

Skicka in ditt förslag till någon av koordinatorerna eller till metodcentrum [at] sam [dot] lu [dot] se. Inkludera information om:

1. Titel, typ av aktivitet och innehåll (högst en sida)
  2. Vem som samordnar aktiviteten och vilka avdelningar som är involverade
  3. Eventuella kostnader

Vi ser fram emot att få in många olika idéer och förslag på aktiviteter!

I kalendariet kan du se nuvarande planerade aktiviteter

metodcentrum [at] sam [dot] lu [dot] se

Åsa Lundqvist
Föreståndare