okt

Skill School workshop-serie: Tillämpad systematisk granskning och metaanalys i ett nötskal

3 oktober 2024 13:00 till 4 oktober 2024 16:00 | Övrigt
Students in classroom
Foto: Johan Bävman

Den ökande mängden litteratur inom många samhällsvetenskapliga områden gör det svårt för forskare att bedöma och hålla jämna steg med nya rön. Därför spelar systematiska översikter och metaanalyser en viktig roll när det gäller att sammanfatta forskning och hjälpa forskare och praktiker att fatta evidensbaserade beslut.

Om evenemanget

Plats: