sep

16 september 2024 09:00 till 20 september 2024 12:00 | Övrigt
Students in classroom
Foto: Johan Bävman

Skill School vid Samhällsvetenskapligt metodcentrum presenterar sin första workshop i en serie om åtta. I denna introduktion till Python för samhällsvetare kommer du att lära dig att använda programmeringsspråket Python som en enhetlig plattform för att hantera flera uppgifter och arbetsflöden kopplade till att driva forskningsstudier, samla in data och analysera numeriska och textuella data.

Om evenemanget

Plats: